Ministar za regionalni razvoj i lokalnu samoupravu u Vladi Republike Srbije Verica Kalanović ocenila je danas da je dolazak kompanije “Saint Gobain-Weber”, koja je kupila fabriku “Karbon” iz Topole, najbolja moguća promocija za Srbiju i da predstavlja otvaranje vrata drugim renomiranim kompanijama. Dolazak ove kompanije u našu zemlju donosi novi kvalitet ne samo u asortimanu građevinskog materijala već i prenošenju znanja i iskustva na domaće stručnjake u toj oblasti. Francuska kompanija “Saint Gobain-Weber” jedan je od vodećih svetskih proizvođača građevinskih materijala sa tradicijom dužom od 300 godina. Kao jedna od sto najvećih industrijskih grupacija na svetu, ”Saint Gobain-Weber” posluje u 64 zemlje i zapošljava 195.000 ljudi, sa prometom koji je u prošloj godini dostigao 42,1 milijardu evra.
Ministar za regionalni razvoj i lokalnu samoupravu u Vladi Republike Srbije Verica Kalanović ocenila je danas da je dolazak kompanije “Saint Gobain-Weber”, koja je kupila fabriku “Karbon” iz Topole, najbolja moguća promocija za Srbiju i da predstavlja otvaranje vrata drugim renomiranim kompanijama.
Kalanović je na svečanosti u Ambasadi Francuske u Beogradu, na kojoj je pomenuta kompanija objavila kupovinu “Karbona”, navela da dolazak ove kompanije u našu zemlju donosi novi kvalitet ne samo u asortimanu građevinskog materijala već i prenošenju znanja i iskustva na domaće stručnjake u toj oblasti.
Francuska kompanija “Saint Gobain-Weber” jedan je od vodećih svetskih proizvođača građevinskih materijala sa tradicijom dužom od 300 godina.
Kao jedna od sto najvećih industrijskih grupacija na svetu, ”Saint Gobain-Weber” posluje u 64 zemlje i zapošljava 195.000 ljudi, sa prometom koji je u prošloj godini dostigao 42,1 milijardu evra, navodi se u saopštenju Ministarstva za regionalni razvoj i lokalnu samoupravu.
Ona je istakla da je za našu zemlju posebno značajno korišćenje francuskog iskustva u proizvodnji građevinskog materijala, ali i u obrazovanju radne snage za produktivno obavljanje posla.
To je vrlo važna komponenta našeg razvoja, saopštila je ona i napomenula da je strategija resornog ministarstva stvaranje povoljnog ambijenta u svim regionima Srbije kroz povećanje konkurentnosti i sposobnosti privlačenja novih investitora.
Kalanović je naglasila da Vlada Srbije čini značajne napore da upravo ovakvim kompanijama, koje se odluče za to da investiraju u našu zemlju i pored ekonomske krize, omogući olakšice i podsticaje i značajnim reformama poboljša poslovni ambijent.
Prema njenim rečima, samo politika zasnovana na podršci privredi, investicijama i otvaranju novih radnih mesta ima perspektivu.